Najčastejšie otázky

Odpovede na vaše najčastejšie otázky

Ako mám postupovať, keď chcem vrátiť tovar?

Nepoužitý tovar vrátane všetkých štítkov a visačiek pošlite na adresu: JKV Group s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov, Česká republika. Ak ste tovar dostali vrátane ramienka, je potrebné ho zaslať kompletný. Ak je to možné, pošlite tovar späť v krabici, v ktorej sme vám ho poslali. Niektorí zákazníci nám v poslednom čase posielajú späť tovar v čiernych vreciach na odpadky. Prosíme, nerobte to. Je to nedôstojné pre nás aj pre Vás.

Najmä v prípade závojov ich prosím neposielajte späť v obálke alebo vrecku - tie nechránia hrebeň pred poškodením. V prípade poškodenia tovaru pri preprave z dôvodu nevhodného balenia bude voči vrátenej sume účtovaný poplatok za uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

Je potrebné priložiť formulár na vrátenie tovaru?

Nie je to potrebné. Tovar môžete poslať späť aj s kópiou faktúry alebo objednávky. Ak ste však za tovar nezaplatili kreditnou kartou alebo online platbou, pre vrátenie platby je potrebné uviesť na faktúru Vaše číslo účtu.

Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť po uplynutí 14-dňovej lehoty?

Bohužiaľ nie, tovar nemôžete vrátiť ani vymeniť po uplynutí 14-dňovej lehoty.

Akého dopravcu môžem použiť na zaslanie tovaru späť k vám?

Tovar je možné zaslať späť akýmkoľvek dopravcom, ale je potrebné ho zaslať priamo na našu adresu: JKV Group s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov, Česká republika. Nie je možné ho zaslať na pobočku Packety. Odporúčame tiež poistiť zásielku proti jej strate.

Potrebujem vymeniť tovar za iný, ako mám postupovať?

Ak potrebujete tovar vymeniť, informujte nás o tom telefonicky na čísle +420 607 859 200 alebo e-mailom na adrese info@brianna.sk ešte pred odoslaním tovaru. Dohodneme sa s Vami na možnostiach výmeny.

Je možné doručiť tovar skôr, ako je uvedená dodacia lehota?

V niektorých prípadoch áno. Máme niekoľko dodávateľov a v prípade niektorých z nich je možné dohodnúť kratšiu dodaciu lehotu. Je však potrebné sa na tom dohodnúť individuálne. Kratšie dodacie lehoty nie sú možné v prípade obuvi Classic a obuvi vyrobenej na zákazku.

Tyl závoja je pomačkaný - ako ho môžem narovnať?

Závoj sa dá narovnať jeho naparením. Ak sa bojíte použiť naparovaciu žehličku, môžete závoj zavesiť napríklad v kúpeľni po sprchovaní, keď je v miestnosti veľa pary.

Ako si môžem vybrať správnu farbu závoja alebo bolerka?

Ak ste si už zakúpili svadobné šaty a vyberáte si k nim doplnky, odporúčame Vám priložiť k šatám list bieleho papiera. Ak sa farba zhoduje, vyberte si biele doplnky. Ak sú šaty viac smotanové ako list papiera, vyberte farbu ivory (slonovinovej kosti). Závoje a bolerká ponúkame aj vo farbe ecru, čo je tmavšia krémová farba ako slonovinová.

Zodpovedajú ponúkané veľkosti boleriek a kabátikov štandardnému číslovaniu v obchodoch?

Žiaľ nie, veľkosti sú skôr menšie ako štandardné veľkosti. Preto je potrebné, aby ste sa zmerali a pozreli ste si tabuľku veľkostí jednotlivých výrobkov.

To platí aj pre ponúkanú svadobnú obuv, kde každý model obuvi má v popise tovaru uvedené rozmery pre ponúkané veľkosti.

Je možné platiť na dobierku?

Dobierku sme na našej webovej stránke zrušili z dôvodu veľkého počtu nevyzdvihnutých zásielok. Keďže časť tovaru nám naši dodávatelia vyrobili až po jeho objednaní, bol to pre nás naozaj veľký problém. Pri tovare, za ktorý zákazník zaplatí vopred, vieme, že má o tovar naozaj záujem a zásielku si prevezme.

Máte kamennú predajňu s možnosťou vyskúšania?

V súčasnosti fungujeme len ako e-shop, nie sme svadobný salón so skúšobňou.

Môžem si objednať viacero kusov a po vyskúšaní ich vrátiť?

Ak je tovar uvedený ako skladom, nie je to problém a nepoužitý tovar nám môžete do 14 dní vrátiť alebo vymeniť za iný. Tovar, pre ktorý je stanovená dodacia lehota, musíme najprv nechať vyrobiť. Z tohto dôvodu je možné nechať si vyrobiť len 2 kusy na vyskúšanie. Ďakujeme za pochopenie.

Sú kožúšky a kabátiky vo vašej ponuke vyrobené z umelej alebo pravej kožušiny?

Všetky ponúkané kožúšky sú vyrobené z umelých látok a imitácií kožušín. Nepredávame pravé kožušiny.